14 de setembre 2009















El dia 9 de setembre es publicava aquesta carta al director de EL PAÍS. La passo literalment al blog.  Una consulta personalitzada podria obtenir les negacions que indica l'autora d'aquest "no". Li posem una vinyeta del Crumb i la fem correr. Les consultes s'han convertit en el darrer crit de l'auca. En aquest cas és tot un programa d'acció.



No

ANA-LUISA RAMÍREZ - Valencia - 09/09/2009

No toques. No beses. Aprende navegando. Fórmate online. Lee en e-books. Escolariza a tu bebé a los cero años (en inglés, please) y esterilízalo, Einstein-ízalo, Mozart-ízalo. Interna a tus ancianos en residencias.

No beses. Esterilízate. No toques. Denuncia a quien toque a tu hijo/a. No juegues con esto ni con aquello. No te la juegues. ¡Que no juegues, coño! Sé creativo, que yo te diré cómo hay que hacerlo.

No te diferencies. No decidas. No pienses, limítate a querer consumir lo que te imponen; a temer lo que te acecha, a pagar lo que te exigen; a conversar sobre lo que apuntan los medios; a leer por sagas los best seller de actualidad.

Ve al gimnasio. No fumes. No bebas. No rías, mejor acude por un módico precio a sesiones de risoterapia (de abrazoterapia no, que te he dicho que no toques).

No salgas sin tu móvil, tu portátil, tu pen drive, tu MP4. Sé el primero en obtener tu Plastic Logic eReader. Corre, paga, corre, paga, corre al dictado de la todopoderosa banca, de los glamourosos negocios, de los intereses políticos y financieros internacionales...

No beses. No des la mano. Di hola.

¡Hola! ¿Hay algún ser humano por ahí.

6 comentaris:

Pau ha dit...

jo també signo la carta

Anònim ha dit...

posem una urna preguntant això?

Goldings ha dit...

el millor de la carta és el final on es constata la caiguda a l'abisme de tota una in-civilització.

Don Simón ha dit...

Bienaventurados los pobres de espíritu, porque de ellos es el Reino de los Cielos.

Soy pobre de espíritu. Vendo reino de los cielos por parcelas (Ideal Parejas).

Sidra El Gaitero ha dit...

Jo dic NO al mateix que apareix a la carta del NO i compro una parcel.la al cel seguint el consell de Don Simón i em pregunto: No estavem dient que la crisi del kapital era el gran tema? si o no? doncs si era el tema estaria bé de posar energies en el tema mentres la gaita patriòtica sona propulsada per un home pobre i oprimit com Joan Laporta o per uns altres pàries de la terra com els pobres del pp i els de l'altra patria pobreta.

Article i dibuix kollonuts

MARGA BOSCH I EL SEU VERB ha dit...

pues va a ser que "no"